torsdag 3 februari 2011

Undersökning vilka läser?

Jag gör en egen undersökning för jag är nyfiken på vem som läser.

När vi var nydrabbade kom jag inte på tanken att leta upp bloggar och jag tror inte att det fanns så jättemånga sommaren 2007, eller så letade jag helt enkelt inte.
Jag brukade istället hitta stöd på änlgarum på http://www.familjeliv.se/
Sedan med tiden så letade jag upp lite bloggar.

Nu när jag startade denna har jag hittat flera och jag tror att fler bloggar nu, vilket jag tycker är jättebra.

Om du som läser, har förlorat ett barn och bloggar så skicka gärna länk så lägger jag till dig i min länklista! Jag vill att så många som möjligt finns med så bloggarna kan hjälpa andra.

Jag har lagt upp alla jag har koll på i en lista. De är sorterade på senaste uppdatering.

1 kommentar:

mysan edenvad sa...

härligt blogg! :)