måndag 28 mars 2011

Lycka på en måndagkväll

Lycka kan verkligen vara att leka med sina barn på ett lekland som inte är fullt av människor.
Ikväll har vi varit på ett Leos lekland och lekt och ätit middag. Vi var nästan själva vilket var härligt att ha så stora ytor att röra sig fritt på. Barnen strålade av lycka och det gjorde vi med. En sådan enkel men trevlig kväll med min älskade familj gör att jag känner mig ännu mer lycklig.

Jag hoppas att alla de bloggar jag följer som så gärna vill ha ett syskon till det barn de saknar att det ska bli så. Det är så orättvist att det drabbar de som kämpat länge för att få ett barn att sedan ska både ha en saknad efter sitt barn och en sorg över att inte få syskon. Jag tänker på det ofta att vi har haft tur som har våra fina två levande barn och jag är så glad över att de finns.

1 kommentar:

anna-en ängel i himlen, en liten på jorden & ett mirakel i magen sa...

Tack själv, ja du våra sorger, så lika men ändå lite olika, drömmarna för dig om det som skulle komma och aldrig blev. Längtan vi båda har.
Saknaden för mig av det som aldrig blev, fina minnen jag lyckades skapa och saknar...

Kram