onsdag 30 mars 2011

Lindas kämpande är tyvärr över

Vila i frid Linda. Hon fick tyvärr sluta sin kamp igår. Länkade till hennes blogg för någon vecka sedan Linda småbarnsmamma med cancer. Mina tankar har idag varit hos hennes familj. Även om jag inte alls känner henne så känner jag med hennes man och deras fyra små pojkar. Tankarna går till dem som har mist sin mamma och sin livspartner.

Annars har tankarna även funnits hos en annan bloggare med bloggen Älskade ängel och hennes inlägg här som jag kommer att skriva min egen reaktion på senare ikväll. Jag har lämnat en kommentar i upprört tillstånd igår. Men skulle vilja skriva lite mer om detta för det handlar inte om att stanna kvar i sorg. Att fira årsdagen handlar om att ha en fin familjedag till minne av ens fina son/dotter. Men jag återkommer om detta!

1 kommentar:

Ann-Louise sa...

Det var ett jättefint tillägg du gjort till dikten i Noras dödsannons!

Tack för kommentaren hos mig igår.
Kram