torsdag 16 december 2010

Tack

Det går att kolla statistik över varifrån läsare hittat hit. drygt 60 % har hittat hit via Ann-Louise blogg http://ann-louise-angel.blogspot.com/. Tack finaste Ann-Louise för din fina blogg. Den har hjälpt mig att fortsätta bearbeta och jag vet att den hjälper många nydrabbade. Du gör ett viktigt "jobb" med att skriva ned dina tankar, verkligen! Liksom många andra som bloggar om detta förfärliga öde. Sedan har en del hittat hit via facebook och en del sannolikt via att jag skickade e-post till "mina" medlemmar i Spädbarnsfonden i Västerbotten.

Jag ska ta mig tid att skriva ned det som hände oss med mina egna ord. Artikeln speglar mycket av det som vi berättade under intervjun men allt vi sa rymdes självklart inte. Samt mycket annat som inte pratades om. Sedan får jag se om jag fortsätter blogga. Kanske. Det behövs!

Inga kommentarer: