lördag 31 december 2011

2011 Gott Nytt År

Detta år har varit ett år som jag har mått bra.

Jag vet hur det är att vara på botten och att undra om det kommer att kännas bra igen.

Till alla er som är där nu vill jag önska att 2012 blir ett bättre år.

Alla känslor man har när det värsta har hänt bär vi med oss hela livet. För något extra känslosamt minns man bättre just av den anledningen just för att det varit så mycket känslor på en gång. Jag hörde en psykolog som uttalade sig om just det. Jag såg en intervju på teve där frågan var hur det kommer sig att man kan känna det som igår allt det som skedde just när något svårt hänt. Svaret var det att man minns eftersom det var så mycket känslor vid en och samma tidpunkt. Jag blev väldigt nyfiken på att läsa om detta, men jag har inte hunnit.

Gott Nytt År!

Är ledsen att jag skrivit så lite denna sommar/höst men jag har inte prioriterat att sitta vid datorn... visserligen går det att blogga via telefonen men jag har inte riktigt fallit för det.


Inga kommentarer: